“Hallo!

Mijn naam is Virgil (1979) en ik ben sinds januari 2019 werkzaam bij Reflecta Automation als helpdeskmedewerker. Voordat ik bij Reflecta ging werken heb ik support ervaring opgedaan bij andere IT gerelateerde bedrijven.

Ik ben verantwoordelijk voor de eerstelijns support en ben daardoor dus het eerste aanspreekpunt voor klanten. Mijn taak is om vragen van XL-ENZ gebruikers zo goed mogelijk te beantwoorden en ze te ondersteunen bij problemen. Zaken die door klanten gemeld worden, zoals storingen, komen eerst bij mij terecht. Ik zorg ervoor dat alle informatie goed verzameld wordt, zodat ik de melding vervolgens kan doorsturen naar, bijvoorbeeld, een consultant of ontwikkelaar. Daarnaast ben ik betrokken geweest bij het opzetten van de nieuwe support tool en ben ik op dit moment verantwoordelijk voor het managen en finetunen van de tool. Via deze nieuwe support tool kunnen klanten eenvoudiger en sneller een ticket inschieten of door middel van de handleidingen in de tool zelf het antwoord op hun vraag vinden.

Mijn werk bij Reflecta bevalt mij goed! Ik heb een erg uitdagende functie en geen een dag is hetzelfde. Daarnaast vind ik Reflecta een fijn bedrijf om voor te werken en door de kleinschaligheid binnen het bedrijf hebben we een hechte groep collega’s.”

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *