reflecta support tool

Nieuwe Reflecta Support Tool

Reflecta gaat gebruik maken van een nieuwe Support Tool. In onze vorige nieuwsbrief hebben we aangekondigd dat we graag beter en meer met onze klant in contact willen zijn. Een van de manieren hoe we dit willen doen is door het introduceren van een nieuwe Support Tool. Zodoende hierbij alvast een kleine sneak preview.

Reflecta Support Portal

Met de nieuwe Support Tool zul je de mogelijkheid krijgen om in te loggen op je eigen support portal. Dit portal is voorzien van jouw eigen tickets, de handleidingen van XL-ENZ en een online kennisbank waarin je veel gestelde vragen over XL-ENZ terug kunt vinden.

Maar ook biedt het nieuwe support portal de mogelijkheid om snel te kunnen zoeken in alle handleidingen of eerdere calls die door jou of andere XL-ENZ gebruikers zijn geplaatst.

Ticket aanmaken in XL-ENZ

Wanneer je straks in de nieuwe user interface van XL-ENZ werkt, zul je door middel van de Support button aan de zijkant van het scherm direct de mogelijkheid krijgen om een ticket aan te maken. Via deze ticket plug-in kun je de melding eenvoudig voorzien van een screenshot van je XL-ENZ scherm (camera icon), waardoor jouw vraag of probleem voor onze support medewerker meteen duidelijk is.

De planning is om medio juli te gaan starten met deze nieuwe Support Tool. Houd de nieuwsbrief in de gaten voor vervolgstappen. Heb je alvast vragen over de nieuwe Support Tool? Neem contact met ons op via onderstaand formulier. 


Vragen of meer informatie?

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *