Op maandag 28 september zijn de coronamaatregelen aangescherpt. Bij Reflecta Automation hechten wij veel belang aan de veiligheid en gezondheid van zowel onze medewerkers, als onze klanten. Wij leven daarom de door de overheid afgekondigde maatregelen strikt na.
Wat houdt dit in voor jou als klant?
Reflecta heeft ervoor gekozen om tijdens de periode dat de aangescherpte maatregelen gelden geen bedrijfsbezoeken meer uit te voeren. Alle ingeplande en toekomstige afspraken, zoals consultancy of een afspraak met de accountmanager, zullen online plaatsvinden.
Doordat alle Reflecta medewerkers op dit moment vanuit huis werken en daardoor telefonisch of online vaker in gesprek zullen zijn, willen we je verzoeken om bij eventuele vragen met betrekking tot support of technische dienst een ticket aan te maken via onze online helpdesk: support.reflecta.nl. Heb je nog geen toegang tot de online helpdesk? Stuur dan een mail naar [email protected].
Neem bij vragen of opmerkingen contact met ons op.
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!