Een jaar geleden is Reflecta overgestapt naar een nieuwe supportomgeving. Het doel van het overstappen is om supportaanvragen verder te stroomlijnen, zodat deze snel afgehandeld kunnen worden. Daarnaast is het mogelijk dat de gebruiker te allen tijde de status van de aanvraag in kan zien en tevens zelf informatie online kan vinden via de daarvoor bestemde portal.

In de supportportal vind je o.a.:

  • Algemene oplossingen;
  • Handleidingen;
  • Meest gestelde vragen van XL-ENZ gebruikers n.a.v. corona situatie;
  • Online trainingen;
  • Acties en aanbiedingen.

Wij kunnen hiermee beter voldoen aan de vraag vanuit onze klanten, door de afhankelijkheid van Reflecta medewerkers bij supportvragen te reduceren. Gebruikers van XL-ENZ zijn met de ingebruikname van de supportportal al beter in staat om snel zelf antwoorden op vragen te vinden, problemen op te lossen, diensten aan te vragen en andere informatie te vinden, ook buiten de openingstijden van ons kantoor. Nog niet iedereen werkt via deze portal. Echter, worden vanaf heden alle supportaanvragen uitsluitend via de portal afgehandeld.

Heb je nog geen account? Maak deze dan aan door op de link te klikken die je via de mail ontvangt van [email protected]. Heb je de activatielink niet ontvangen? Laat dit aan ons weten, wij zullen de link dan alsnog naar je doorsturen. Na het activeren van je account kun je gebruik maken van de supportportal om je ticket aan te melden en antwoorden op je vragen op te zoeken in onze kennisbank of handleiding. Uitleg nodig over hoe je gebruik maakt van de supportportal? Bekijk de handleiding.

Zijn er meer mensen in je team die gebruik maken van onze support? Deel dit nieuws dan met deze collega’s. Met de feedback van jullie team, kunnen we continu werken aan verdere optimalisatie van onze supportportal.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *