xl-enz

Veranderingen omtrent supportaanmeldingen XL-ENZ

Een jaar geleden is Reflecta overgestapt naar een nieuwe supportomgeving. Het doel van het overstappen is om supportaanvragen verder te stroomlijnen, zodat deze snel afgehandeld kunnen worden. Daarnaast is het mogelijk dat de gebruiker te allen tijde de status van de aanvraag in kan zien en tevens zelf informatie online kan vinden via de daarvoor bestemde portal.

In de supportportal vind je o.a.:

  • Algemene oplossingen;
  • Handleidingen;
  • Meest gestelde vragen van XL-ENZ gebruikers n.a.v. corona situatie;
  • Online trainingen;
  • Acties en aanbiedingen.

Wij kunnen hiermee beter voldoen aan de vraag vanuit onze klanten, door de afhankelijkheid van Reflecta medewerkers bij supportvragen te reduceren. Gebruikers van XL-ENZ zijn met de ingebruikname van de supportportal al beter in staat om snel zelf antwoorden op vragen te vinden, problemen op te lossen, diensten aan te vragen en andere informatie te vinden, ook buiten de openingstijden van ons kantoor. Nog niet iedereen werkt via deze portal. Echter, vanaf 1 september a.s. zullen alle supportaanvragen uitsluitend via de portal afgehandeld worden.

Heb je nog geen account? Neem dan contact op met [email protected].

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *