Laatste update: dinsdag 25 maart 2020

Belangrijke mededeling: Dienstverlening Reflecta t/m 30 april 2020 i.v.m. Covid-19

Gezien de uitzonderlijke situatie waarmee wij allemaal worden geconfronteerd als gevolg van Covid-19 en naar aanleiding van de afgekondigde maatregelen van het RIVM, willen we je informeren over de stappen die wij hebben genomen om de bedrijfscontinuïteit voor al onze klanten te waarborgen.

Thuiswerken

Als klant van Reflecta kun je er zeker van zijn dat onze dienstverlening niet wordt beïnvloed. Zolang de situatie zich blijft ontwikkelen, hebben wij onze medewerkers gevraagd om uit voorzorg thuis te werken. We hebben dit scenario getest als onderdeel van onze bedrijfscontinuïteitsplanning en we zijn voorbereid en gewend om de hoogwaardige verkoop en klantenservice te behouden die je van ons gewend bent. Onze supportcollega’s blijven beschikbaar om je te helpen. Onze projectmanagers en consultants zetten hun werkzaamheden voor je en/of samen met jou voort, zij het op afstand. Onze consultant zal tijdig contact met je opnemen om af te stemmen hoe en met welke middelen de afspraak het beste doorgang kan vinden.

Het spreekt voor zich dat in de huidige situatie de gezondheid en veiligheid van onze medewerkers, klanten en partners voorop staan. We hebben ons Crisis Plan bijgewerkt op basis van richtlijnen van de officiële gezondheidsorganisatie.

Support

Omdat er door onze werknemers veel vanuit huis wordt gewerkt vragen wij supportzaken en eventuele terugbelverzoeken in te dienen via ons ticket systeem, zie: https://support.reflecta.nl/nl/support/home. Heb je nog geen toegang via ons systeem? Vraag dan een account aan via supportxl@reflecta.nl.

We doen er alles aan om onze bedrijfsvoering en dienstverlening te blijven continueren.