Bij een aantal bedrijven die met Bartender werken voor het afdrukken van etiketten, ontstonden er in het najaar van 2020 problemen. Via de Bartender software blijkt het in bepaalde situaties niet meer mogelijk om afbeeldingen van een netwerkschijf goed te verwerken en te printen.

Als zulke problemen ontstaan precies op het moment dat er zendingen klaar staan, labels nodig zijn is dat niet wenselijk. Het lastige is dat het probleem niet bij iedere klant hoeft te gaan spelen en jou onderneming er mogelijk geen last van zal krijgen, echter als het probleem zich voordoet, kunnen wij geen support verlenen op Bartender. Ook de eventuele installatie van de meest recente versie van Bartender biedt geen oplossing.

Wij bieden daarom een alternatief aan dat bestaat uit het overzetten van de labels die nu nog via Bartender lopen naar Crystal Reports. Hier zijn kosten aan verbonden. De benodigde tijd om dat te realiseren is label afhankelijk en kunnen wij op verzoek inschatten. 

Je kunt uiteraard zelf het moment kiezen om deze stap te zetten. Maar ontstaat er een issue na dit bericht aan Bartender, dan zal ons antwoord helaas luiden:  ‘omzetten naar Crystal en dat kan uitsluitend op basis van de planning’. 

Mocht je dit voor willen zijn laat dan zo spoedig mogelijk maar uiterlijk voor 19 februari 2021 een bericht achter via [email protected]. Jouw accountmanager bij Reflecta zal hierna contact met je opnemen.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *