Belangrijke Informatie

Blijf op de hoogte van alle belangrijke informatie, updates en adviezen omtrent het coronavirus! Door de snelle ontwikkelingen van de situatie en veranderende maatregelen van de overheid zullen de maatregelen bij Reflecta ook regelmatig veranderen. Houd deze pagina dus goed in de gaten!

Online Opleidingen

Het Coronavirus maakt het op dit moment voor veel fashionbedrijven behoorlijk lastig. Om haar klanten in deze moeilijke periode te ondersteunen biedt Reflecta de mogelijkheid om digitale opleidingen (consultancy) te volgen. Zo kunnen XL-ENZ gebruikers vanuit huis toch nog hun XL-ENZ kennis bijspijkeren.

Veelgestelde vragen

Op dit moment ontvangen wij van onze klanten veel vragen rondom het COVID-19 thema. Voor jullie gemak hebben wij de meest gestelde vragen op een rijtje gezet. Staat jouw vraag er niet tussen? Stel hem het supportportaal of wellicht staat de antwoord op jouw vraag al in een van onze handleidingen in het portaal.

Belangrijke mededeling: Dienstverlening Reflecta t/m 1 september 2020 i.v.m. Covid-19

Gezien de uitzonderlijke situatie waarmee wij allemaal worden geconfronteerd als gevolg van Covid-19 en naar aanleiding van de afgekondigde maatregelen van het RIVM, willen we je informeren over de stappen die wij hebben genomen om de bedrijfscontinuïteit voor al onze klanten te waarborgen.

Als klant van Reflecta kun je er zeker van zijn dat onze dienstverlening niet wordt beïnvloed. Zolang de situatie zich blijft ontwikkelen, hebben wij onze medewerkers gevraagd om uit voorzorg thuis te werken. We hebben dit scenario getest als onderdeel van onze bedrijfscontinuïteitsplanning en we zijn voorbereid en gewend om de hoogwaardige verkoop en klantenservice te behouden die je van ons gewend bent. Onze supportcollega’s blijven beschikbaar om je te helpen. Onze projectmanagers en consultants zetten hun werkzaamheden voor je en/of samen met jou voort, zij het op afstand. Onze consultant zal tijdig contact met je opnemen om af te stemmen hoe en met welke middelen de afspraak het beste doorgang kan vinden.

Het spreekt voor zich dat in de huidige situatie de gezondheid en veiligheid van onze medewerkers, klanten en partners voorop staan. We hebben ons Crisis Plan bijgewerkt op basis van richtlijnen van de officiële gezondheidsorganisatie.

Omdat er door onze werknemers veel vanuit huis wordt gewerkt vragen wij supportzaken en eventuele terugbelverzoeken in te dienen via ons ticket systeem. Heb je nog geen toegang via ons systeem? Vraag dan een account aan via [email protected].

We doen er alles aan om onze bedrijfsvoering en dienstverlening te blijven continueren.

We gebruiken cookies op onze website

De meeste daarvan zijn nodig om de website goed te doen functioneren en kunnen niet geweigerd worden. Andere cookies gebruiken we voor analyse- en marketingdoeleinden. Deze kun je indien gewenst weigeren. Lees onze privacy statement