Partners

eezeebee.png

Zowel in Wholesale als Retailorganisaties wordt het verbeteren van de klantervaring gezien als een belangrijke voorwaarde tot het succes. Anno 2016 gaat B2C commerce over het kennen van de klant en het opbouwen van loyaliteit. De klant staat meer en meer centraal en het behoud van klanten wordt, na omzet, de meeste belangrijke maatstaf voor succes. Personalisatie wordt steeds belangrijker als antwoord op hoe prijsconcurrentie te bestrijden en een trouwe klantenbasis te ontwikkelen. Big Data-initiatieven groeien in prioriteit, zeker wanneer organisaties proberen om meer te leren over hun klanten.
 

Voor Wholesale organisaties vormt de steeds meer multichannel acterende, zakelijke klant, een groeiende uitdaging De vraag naar websites waar zakelijke klanten zelf productinformatie kunnen raadplegen, vergelijken en bestellen stijgt enorm snel. De hedendaagse klant verwacht dat deze dienstverlening altijd (24/7), geschikt voor elk apparaat (computer, tablet en smartphone) en overal beschikbaar is. Ze willen daarnaast persoonlijk bediend worden en geen irrelevante informatie voorgeschoteld krijgen.

 

Eezeebee is een specialist in B2B en B2C web applicaties en de integratie hiervan binnen het bedrijfsproces. Eezeebee heeft haar eigen multichannel platform ontwikkeld met standaard koppelingen op XL-enz. Het platform kenmerkt zich door gebruikersgemak, eenvoud en schaalbaarheid.

 

Met de lancering van Eezeebee Fashion heeft Eezeebee een centraal platform (inclusief B2B, B2C, mobiel (APP), PLM, PIM, Channel Management en Distributeurs Portal) voor de aansturing van zowel de online groothandels- als retailactiviteiten geïntroduceerd. Eezeebee Fashion combineert alle goede elementen van bestaande ERP oplossing met de krachtige e-commerce mogelijkheden die het internet biedt als front end.

http://www.eezeebee.com/

Divide-240px.jpg

Divide heeft met ruim 30 internet professionals de kennis en expertise in huis om retailers, merkeigenaren en leveranciers te adviseren in hun internet activiteiten met als doel het realiseren van online rendement.

Meerwaarde in e-commerce:
* Marktleider fashion e-commerce (mode/ schoenen / sport).
* Meer dan 200 gerealiseerde webshops (B2C en B2B).
* Al ruim 10 jaar succesvol als full service e-commerce bureau.
* Focus op geïntegreerde (verticale) cross- en omnichannel oplossingen en toepassingen.

De samenwerking tussen Divide en Reflecta is erop geënt om merkeigenaren en leveranciers te helpen om optimaal aansluiting te vinden bij hun afnemers en zo verkoopkansen en klanttevredenheid te maximaliseren. 

Divide is altijd in beweging om haar klanten optimaal van dienst te zijn en wegwijs te maken in succesvolle e-commerce. 

Merkeigenaren en leveranciers besparen kosten, vergroten hun omzetkansen en verbeteren de relatie met hun doelgroepen met de geïntegreerde oplossingen van Divide.

http://www.divide.nl 

 

Stockbase.jpg

Hierbij introduceren wij een nieuw innovatief concept, genaamd Stockbase.  Een initiatief dat is ontstaan uit een samenwerkingsbehoefte tussen merken en retailers.  
Stockbase is een online database met een vrije voorraad van merken en verbindt daarmee gecentraliseerd leveranciers en retailers die online met elkaar willen samenwerken op het gebied van voorraaddeling.
Stockbase is opgezet door vooraanstaande Nederlandse retailers, waaronder: Berden Mode en Wonen, Van Tilburg Nistelrode, Roetgerink Mode en Schoenen, Wim Jaquet Sports, Front Runner, Shuz. 
Reeds diverse Reflecta XL-ENZ gebruikers zijn aangesloten bij dit concept en hebben reeds kunnen proeven aan het verkooppotentieel. Reflecta is officieel conceptpartner en faciliteert de aansluiting. 
Heeft u interesse of vragen, neem dan vrijblijvend contact met ons op via: 0182-398130 of sales@reflecta.nl.

http://www.stockbase.nl/

comeleo-logo.jpg

Comeleo is een samenwerkingsverband tussen Effashioncy en Orgacom. Onze missie is om verkoop- en leveringsprocessen binnen uw onderneming sneller, beter en goedkoper te laten verlopen. Wij ontwikkelen en implementeren mobiele, cloud-gebaseerde softwaretoepassingen en geven advies op het gebied van bedrijfsprocessen en backoffice-toepassingen. Wij werken met een ervaren team van software-ontwikkelaars, technische specialisten en adviseurs.
De toepassingen van Comeleo zijn dagelijks in gebruik bij klanten als Converse Nederland, Joker Import, Ten Cate, Hengst Footwear, Gant Footwear, Cars Jeans, de merken Bunnies, Brakkies, Twins & Trackstyle en vele anderen.

Verhoog uw verkopen met de Comeleo iPad Sales App. Wij hebben de Comeleo Sales App ontworpen om efficiënt, snel, veilig en professioneel uw producten te verkopen. Met de volgende unieke features is de Comeleo Sales App uitermate geschikt voor het verkopen van fashion:

  • Overzichtelijk lookbook
  • Eenvoudig in gebruik
  • Inzage in historie (add-on SIS-app)
  • Up-2-date informatie en directe orderverwerking
  • Meerdere valuta’s en prijslijsten per land
  • 360 graden-foto’s en/of meerdere foto’s per product (bijv. bij kleding)
  • Kopiëren van orders en orderregels
  • Voorverkoop, directe voorraadordering en meerdere ordersoorten mogelijk
  • Digitale handtekening en automatische opdrachtbevestiging per email
  • Actuele of toekomstige voorraadstanden tonen.

 

Naast de iPad oplossing bieden wij tevens de B2B-website waarin bovenstaande functies zijn geïntegreerd en waarbij het ook mogelijk is om multi-brand te werken (meerdere merken van verschillende bedrijven in één webshop).

http://www.comeleo.nl/

SparklingCRM_logo.jpg

Wie is en wat kan SparklingCRM voor u betekenen?

Blijvend investeren in duurzame klantrelaties is dé manier om het onderscheid te maken en daarmee bepalend voor het succes van organisaties. Het is onze ambitie om bedrijven daarbij optimaal te ondersteunen. SparklingCRM staat namelijk borg voor innovatieve en klantgerichte CRM en  Webshop toepassingen, die naadloos aansluiten op elkaar en bovenal real-time met XL-ENZ van Reflecta draaien. Onze klanten blijken daarmee beduidend succesvoller in hun branche te zijn. Een mooi voorbeeld daarvan is Cowboysbelt, zowel nationaal als internationaal! Reflecta en SparklingCRM werken reeds een paar jaar plezierig en waardevol samen, voor u en uw collega’s. Raakt u net zo geïnteresseerd als een aantal van u tijdens het 25 jarig jubileum van Reflecta? Zoja dan kunnen we een individuele afspraak met u maken en komen we graag en vrijblijvend naar u toe om u te laten zien hoe deze toepassingen werken.

Alvast een klein voorproefje:
- CRM met gesegmenteerde prospect en relatiebeheer, debiteuren en crediteuren
- CRM met volledig inzicht in Orderstati, Invoices en Payments
- CRM met forecasting, meerjarige turnover
- CRM met echte real time, online koppelingen naar en vanuit XL-ENZ
- CRM met een real time B2B Webshop gekoppeld aan CRM en aan XL-ENZ
- Webshop met directe (her)ordering met sturing naar deliverydates en wishlists
- Webshop met inzicht in (openstaande) orders, invoices en fashion news
- Op CRM en in de webshops: Dashboards voor diverse soorten gebruikers, t/m de sales agents en de ‘winkel’

Kijk ook op onze site: www.sparklingcrm.nl
Wij ontmoeten u binnenkort graag!

logo-transsmart.jpg

Transsmart is in staat de expeditie- en transportprocessen efficienter, transparanter en goedkoper te maken met als belangrijke resultaat een hogere klanttevredenheid!

Dit doet Transsmart door bij ondernemingen praktisch mee te denken over proces-optimalisaties en het inzetten van eigen innovatieve oplossingen die ontwikkeld zijn in partnerships met de vooraanstaande ERP software leveranciers in de MKB markt.

http://www.transsmart.nl/

fahion-united.jpg

FashionUnited Indicia levert online diensten (consultancy en support) en tools (stand alone en in the cloud) die de data-uitwisseling rondom businessprocessen tussen leveranciers en retailers in binnen- en buitenland volledig ondersteunen (product data, voororders, nabestellingen, pakbonnen, facturen doorverkoopcijfers, voorraadinfo). Dit betreft met name EDI en ketendigitalisering tussen gebruikers van XL-ENZ en hun retailpartners (multibrand, monobrand, franchise, department stores, concession, conseignment, VMI) in kleding, schoenen en sport.

http://www.fashionunitedindicia.com/

connect-plaza.png

ConnectPlaza is een organisatie die een integratieplatform heeft ontwikkeld die binnen uw organisatie een goede samenwerking en een optimale afstemming kan bieden tussen uw bedrijfsprocessen en informatievoorziening. ConnectPlaza biedt “out of the-box” integratie functionaliteiten voor software bedrijven en eindgebruikers.  Zij hebben hierbij een sterke focus op Independed Software Vendors en MKB bedrijven. De voordelen die het product voor u als organisatie kan opleveren zijn o.a.: kostenbeheersing, bevorderen van ‘in-house’ integratie expertise, verminderen van externe integratie expertise en het verhogen van efficiency, inzichtelijkheid en flexibiliteit van het bestaande applicatie landschap.

Al geruime tijd is er een goede samenwerking met Reflecta Automation. Dit heeft geresulteerd dat een flink aantal klanten van Reflecta inmiddels gebruik maken van het ConnectPlaza integratieplatform. 

Bent u nieuwsgierig geworden, kijk dan vooral even naar het bijgaande korte introductiefilmpje. Dit filmpje geeft een goede weergave van het product. 
https://www.youtube.com/watch?v=z2hPA3QiHWw
 
Heeft u interesse, neem dan gerust contact op met de sales afdeling van Reflecta Automation of werp een blik op de website van ConnectPlaza  www.connectplaza.com.