Noor Sportswear kiest voor XL-ENZ

Maart 2016, Capelle a/d IJssel - Reflecta Automation gaat met de software applicatie XL-ENZ de processen van NOOR Sportswear B.V. automatiseren. 

Door een goede samenwerking met enkele bekende sportmerken waaronder Under Armour en Puma en met de eigen productie van sportkleding, heeft NOOR de mogelijkheid om een veelzijdig aanbod te verzorgen voor B2B activiteiten bij professionele afnemers.

“De ervaring en kennis van de markt en de eerdere langdurige ervaring met Reflecta waren de doorslaggevende factoren om te kiezen voor dit bedrijf, daarnaast wilde we binnen 4 weken operationeel zijn”, aldus Pieter Jansen.

Compagnon Jeroen van Moergestel voegt daaraan toe “We maken een vliegende start. We willen zo snel mogelijk aan de slag met XL-ENZ, op korte termijn volgt de koppeling met de webshop via de servicebus”.

NOOR Sportswear brengt beide partijen bij elkaar waarbij zij haar professionaliteit aanbiedt op het gebied van sales netwerken, marketingstrategieën en sourcing met daaraan gekoppeld een backoffice met alle mogelijkheden van e-commerce.
Daarnaast heeft Noor een licentie overeenkomst afgesloten met The Indian Maharadja. Voor dit hockeymerk gaan zijn de teamswear collecties verzorgen. Inmiddels speelt HC Den Bosch in de wedstrijdkleding van The Indian Maharadja.